کشف یک تن و ۳۱۹ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۹:۳۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۷۰۴۰
کشف یک تن و ۳۱۹ کیلو مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی استان با اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و 319 کیلو گرم مواد افیونی در شهرستان های خاش و ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری گفت : روز گذشته با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان و همچنین اقدامات انتظامی شهرستان های "خاش و ایرانشهر"، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای جنوب شرق کشور به سمت شهرستان های خاش و ایرانشهر و سپس به شمال استان و مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: عصر روز گذشته تکاوران پلیس، در قالب چندین تیم عملیاتی با رصد منطقه در محورهای مواصلاتی شمالی استان و همچنین شهرستان های ایرانشهر و خاش، این باند مسلح را که با 3 دستگاه خودروی پژو 405 و یک دستگاه زانتیا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند، مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات  ،  ضمن توقیف خودروهای قاچاقچیان و دستگیری 4 تن از آنان، ماموران در بازرسی از 3 دستگاه خودرو پژو و یک دستگاه زانتیا و همچنین محل نگهداری آنان موفق به کشف یک تن و 319 کیلو گرم مواد مخدر شد

وی افزوده  از این مقدار 60کیلو و 400گرم آن حشیش ،13 کیلو گرم هروئین، 10 کیلوگرم کراک ، و 800 گرم مرفین و مابقی مربوط به تریاک است .

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات 2 گلوله آرپی جی و یک قبضه کلت کمری از قاچاقچیان کشف شد، بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز