وزیر ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۱ - ۰۹:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۱۰۰۰
وزیر ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد
وزیر ورزش و جوانان و معاون ساماندهی امور جوانان وزارتخانه در سپاس نامه‌ای جداگانه از تلاش ها و زحمات ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان جهت کسب رتبه سوم برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خطاب به ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در این لوح سپاس نوشت: جوانان مهمترین قشر اجتماعی و ارزشمندترین سرمایه های ملی ما هستند و مدیریت امور جوانان به علت گستردگی نیازها، مسائل و مشکلات مبتلا به ، نیازمند درک عمیق ، اتخاذ تدابیر صحیح ، عزم جدی و هماهنگی تمام بخش های متولی و مسئول می باشد . 

در ادامه این لوح سپاس خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان آمده است: با عنایت به اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان آن استان به عنوان مهمترین مرجع تصمیم گیری در حوزه جوانان در ارزیابی عملکرد سال 1399 ، حائز رتبه سوم گردیده است . بدینوسیله از جنابعالی به عنوان دبیر ستاد مذکور تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستانهای تابعه ، در مسیر بهبود وضعیت جوانان موفق و مؤید باشید . 

همچنین محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز جهت کسب این رتبه با اهدای لوح سپاسی از تلاشهای ادهم کرد تقدیر بعمل آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز