کشف ۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرستان چابهار

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۱۴۰۰
کشف ۷ دستگاه ماینر غیر مجاز در شهرستان چابهار
مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار گفت: با تلاش نیروهای این امور و با همکاری پرسنل دادستانی و انتظامی این شهرستان 7دستگاه ماینر غیر مجاز از یک مرکز مسکونی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمود اکبری اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف برق و از طرفی، شدت گرمای کم سابقه این ایام، تأمین برق منازل و مراکز درمانی در اولویت شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان قرار دارد و با توجه به سهم بالای مصرفی این مزارع، کشف و ضبط مراکز غیر مجاز از برنامه های مهم و مستمر این شرکت است.

وی با بیان اینکه همراهی و ارائه گزارش های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیر مجاز رمز ارز دارد گفت: دستگاه های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی های ناخواسته را سبب می شوند، بنابراین از شهروندان گرامی تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به دفتر حراست شرکت توزیع برق به شماره 31137104 و یا از طریق سامانه 121اتفاقات برق استان گزارش کنند.
مدیر امور توزیع برق شهرستان چابهار تصریح کرد: ضمن حفظ محرمانگی موضوع، به افرادی که در کشف و جمع آوری این مراکز همکاری کنند طبق دستورالعمل تا سقف 20میلیون تومان پاداش دریافت تعلق می گیرد.
 

 

نظر شما