کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک در سراوان

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۵۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۹۴۹۷۰
کشف بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک در سراوان
گروه ناجا – فرمانده هنگ مرزی سراوان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از 140 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان مجاهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ "علی‌اکبر نواب‌زاده" در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مکسوخته مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند خودروی حامل موادمخدر را شناسایی و به منظور متوقف کردن خودرو و دستگیری متهمان با استفاده از علائم هشداردهنده و با صدای رسا فرمان ایست را صادر کردند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان تصریح کرد: راکبین خودرو بدون توجه به هشدار مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کرده که مرزبانان با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودروی حامل موادمخدر تیراندازی و ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا، مقدار 143 کیلو و 500 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو توسط قاچاقچیان جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ نواب زاده در پایان با تشریح پیامدهای ناگوار مصرف موادمخدر و خطر گسترش مصرف آن در میان جوانان و نوجوانان ضمن هشدار به قاچاقچیان، بر عزم جدی نیروهای مرزبانی در برخورد مقتدرانه با انجام هرگونه شرارت و تحرکات سوء در مرزها تأکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز