استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

احیای ۶۰ واحد تولیدی با همکاری قوه قضاییه در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۹۶۵۷۶
احیای ۶۰ واحد تولیدی با همکاری قوه قضاییه در سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۶۰ واحد تولیدی و صنعتی با همکاری مجموعه قضایی این استان احیاء و به فعالیت مجدد بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در نشست مشترک با دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان با تبریک میلاد امام رضا (ع) و فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: در سیستان و بلوچستان فضای همدلی بسیار خوبی در جهت خدمت به مردم بین همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، قضائی و امنیتی وجود دارد و امروز یک صدای واحد از استان شنیده می‌شود که این مهم باعث شتابان شدن حرکت توسعه منطقه شده است.

وی افزود: درگیری‌های طایفه‌ای، قتل‌ها و ناامنی‌های ناشی از قاچاق مواد مخدر یکی از معضلاتی است که در سیستان و بلوچستان وجود دارد و سکوت علما، معتمدان و قلم به دستان باعث می‌شود قبح این موضوع از بین برود و سلاح به دست گرفتن به جای قلم به عنوان یک ارزش در جامعه نهادینه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فضای فرهنگی جامعه باید به سمتی برود که افراد خجالت بکشند که از مجرم دفاع کنند

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه از نزدیک شاهد تلاش ستاد انتخابات استان بودم از برگزارکنندگان انتخابات و صیانت از آرای مردم قدردانی کرد.

مهدی شمس‌آبادی افزود: رسیدگی به پرونده‌های قضائی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صبوری در رسیدگی به پرونده‌ها و گشاده‌رویی با مردم از نکاتی بوده که همواره به همکاران توصیه شده و مدنظر سیستم قضائی سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: طی چندسال گذشته اقدامات ماندگار بسیار خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های توسعه همه‌جانبه سیستان و بلوچستان صورت گرفته که از این‌رو دستگاه قضا هم به عنوان بازو و همیار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حضور دارد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه کاهش آسیب‌ها جزو دغدغه‌های مجموعه دستگاه قضائی است تصریح کرد: بسیاری از افراد مجرم گرفتار در چنگال عدالت، افراد فریب‌خورده و قربانی باندهای بزرگ هستند که انتظار داریم با کمک علما و فرهنگیان بتوانیم فرهنگ کسب روزی حلال را نهادینه کنیم همچنین بدنبال اصلاح هستیم و مجازات را آخرین راه می‌دانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز