بازداشت ۶ سوداگر مرگ با یک تن و ۶۸کیلو مواد افیونی

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۷۰۹۲
بازداشت ۶ سوداگر مرگ با یک تن و ۶۸کیلو مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۶۸ کیلو مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و همجواری استان سیستان و بلوچستان با مرزهای پهناور و گسترده، مبارزه بی امان با پدیده خانمان سوز مواد مخدر اولویت اصلی پلیس استان و اعضای باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

وی افزود: در راستای این مبارزه شبانه روزی، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان های "مهرستان و ایرانشهر" با پایش های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب استان می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از اینکه به صورت همزمان در ۲ محور "مهرستان-ایرانشهر" و "خاش - ایرانشهر" وارد کمین تکاوران پلیس شده با آنها به صورت مسلحانه درگیر می شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه، ماموران موفق به توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ، یک دستگاه سمند و یک دستگاه تویوتا می شوند.

سردار طاهری تصریح کرد: در این عملیات با هوشمندی و اقتدار ماموران انتظامی، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان یک تن و ۶۸ کیلوگرم تریاک کشف که از این مقدار ۲۵ کیلو و ۴۰۰ گرم آن مربوط به مواد مخدر از نوع حشیش است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز