اجرای محدودیت های کرونایی در زاهدان/ بازار ها تعطیل می شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۷۱۰۱
اجرای محدودیت های کرونایی در زاهدان/ بازار ها تعطیل می شود
فرماندار زاهدان گفت: بازارها، مراکز تجاری، بوستان‌ها، تالارها و مراکز تفریحی و گردشگری این شهرستان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ابوذر مهدی نخعی اظهار داشت: طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و طبق دستور استاندار محترم سیستان و بلوچستان با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا مراکز تجاری، بازار، بوستان‌ها و مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان زاهدان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی افزود: طبق مصوبات ستاد کرونا شهرستان زاهدان تصمیماتی برای مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا گرفته شد که بر مبنی آن در دو حوزه ادارات و اصناف نظارت و برخورد جدی به جهت صیانت و حفاظت از جان و سلامت شهروندان انجام می‌شود.اجرای محدودیت های کرونایی در زاهدان/ بازار ها تعطیل می شود

فرماندار زاهدان با بیان اینکه آرامستان‌ها، اصناف و گروه‌های مشاغل یک نیز مشمول محدودیت هستند، ادامه داد: از مردم فهیم شهرستان خواستاریم همان‌گونه که تا این لحظه همکاری خوبی با مسئولین در جهت اجرای این طرح داشته‌اند، همچنان در خانه‌های خود بمانند و یاری‌گر ما باشند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: از همین رو از همه هم استانی‌ها و هموطنان عزیز خواهشمندیم تا زمان عادی شدن شرایط به شهرستان زاهان سفر نکنند زیرا سفر در این شرایط به معنای شیوع بیشتر بیمار کرونا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز