کشف یک تن و ۲۴۴ کیلو تریاک در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۰:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۷۷۵۷
کشف یک تن و ۲۴۴ کیلو تریاک در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران انتظامی استان با قاچاقچیان مسلح و کشف یک تن و 244 کیلو گرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری گفت : با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های "سراوان" و"نیکشهر" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو کوهستانی اقدام به انتقال مواد مخدر از مرزها به عمق استان می کرد، شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، روز گذشته با 2 دستگاه خودرو پارس و یک دستگاه سواری 405 در یکی از محورهای فرعی استان با یگان های عملیاتی پلیس مواجه و به صورت مسلحانه درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ، ادامه داد: قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودروهای حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از صحنه فرار کردند

سردار طاهری ضمن اشاره به توقیف هر 3 دستگاه خودرو و دستگیری یکی از قاچاقچیان تصریح کرد: ماموران در پاکسازی از منطقه درگیری و خودروهای به جامانده از سوداگران مرگ یک تن و 244 کیلوگرم تریاک را به همراه مقادیری مهمات کشف کردند .

این مقام ارشد انتظامی ، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز