کشف ۱۴۲۸ کیلوگرم مواد افیونی در ایرانشهر

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۹۸۳۳۷
کشف ۱۴۲۸ کیلوگرم مواد افیونی در ایرانشهر
تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر موفق به کشف، یک تن و ۴۲۸ کیلوگرم مواد افیونی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی مبنی بر ورود محموله سنگین مواد مخدر، از مرز‌های جنوب شرق کشور به حوزه استحفاظی شهرستان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر "ایرانشهر"، پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور شهرستان،   دیشب اعضای این باند بزرگ قاچاق را که با دو دستگاه پژو پارس و ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در حوالی روستای "دامن" آن شهرستان بودند، شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

سردار طاهری گفت: سوداگران مرگ در این عملیات ضمن به آتش کشیدن تعدادی از خودرو‌های حامل مواد با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه فراری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و تلاش برای بازداشت متهمان فراری  گفت: در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در پاک سازی منطقه یک تن و ۴۲۸ کیلو و ۴۷۸ گرم مواد افیونی شامل: یک تن سوخته تریاک، ۲۲۴ کیلو و ۵۷۰ گرم تریاک، ۱۸۷ کیلو و ۸۵۰ گرم حشیش، ۱۳ کیلو و ۵۸ گرم شیشه و ۳ کیلو گرم هروئین، به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۸۵ فشنگ جنگی کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز