آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۶ تیر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۹:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۸۶۶۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۶ تیر ۱۴۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با فوت ۱۹ مورد جدید در شبانه روز گذشته شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به یک‌هزار و ۵۳۴ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر سیدمحمد هاشمی‌شهری اظهارداشت: با افزوده شدن ۶۷۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۵۱ هزار و ۵۷۵ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۴۸۱ بیمار حاد تنفسی و ۳۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: مردم در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می‌شود ضروریست شهروندان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: تمامی موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی است.

هاشمی از وضع فوق بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: شهرهای زاهدان، چابهار، ایرانشهر و زابل به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز