درگیری مسلحانه پلیس سراوان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۹۸۷۷۰
درگیری مسلحانه پلیس سراوان با قاچاقچیان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۹۶ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه پلیس سراوان با سوداگران مرگ و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت اعضای باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در یکی از مناطق مرزی آن شهرستان مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با رصد منطقه و انجام  اقدامات تخصصی، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه سواری پژو405 و یک دستگاه وانت تویوتا در مسیر کوهستانی"کوهک" به سراوان در تردد بودند مشاهده کردند و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به‌سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده با رها کردن خودروها به‌سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه با اقدام بموقع  و سرعت عمل جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر دو نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنها یک تن و 96 کیلو و 800 گرم تریاک به‌همراه یک قبضه سلاح کلاش و 43 فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و تلاش برای دستگیری همدستان متواری آنها، خاطرنشان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق این مواد خانمان‌سوز از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز