دستگیری ۵ سوداگر مرگ با محموله ۵۰۲ کیلویی مواد افیونی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۹۴۲۳
دستگیری ۵ سوداگر مرگ با محموله ۵۰۲ کیلویی مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح و دستگیری ۵ سوداگر مرگ با ۵۰۲ کیلو گرم مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دلیل موقعیت خاص منطقه ای و همجواری استان سیستان و بلوچستان با مرزهای پهناور و گسترده، مبارزه بی امان با پدیده خانمان سوز مواد مخدر اولویت اصلی پلیس استان بوده و اعضای باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می گیرند.

وی افزود: در راستای این مبارزه شبانه روزی، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان های "ایرانشهر و زهک" با پایش های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی، قاچاقچیان مسلح را که از مناطق صفر مرزی به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای کوهستانی و تیزرو اقدام به جابه جایی مواد مخدر به جنوب و سپس شمال استان می کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سوداگران پس از اینکه در یکی از محورهای جنوبی به سمت مرکز و شمال استان سیستان و بلوچستان  وارد کمین تکاوران پلیس شده با آنها به صورت مسلحانه درگیر می شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه، ماموران موفق به توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ آنان می شوند.

سردار طاهری اضافه کرد: در این عملیات با هوشمندی و اقتدار ماموران انتظامی، ۵ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان ۴۶۹ کیلوگرم تریاک و ۳۳ کیلو گرم شیشه از محل دپو در پاک سازی منطقه شناسایی شده کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط این استان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.#پلیس

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز