دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۷۵۰ کیلو مواد افیونی

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۰۶۶۰
دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۷۵۰ کیلو مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان ازانهدام باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی، دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 750 کیلو مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.
به گزارشخبرگزاری برنا ، سردار "احمد طاهری" در تشریح این خبر اظهار داشت: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی که با قاچاق محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به شهرستان مذکور، قصد انتقال آن به مناطق مرکزی کشور را داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پایش دقیق منطقه، محل دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در ارتفاعات  "پشتکوه" خاش شناسایی و عصر روز گذشته این محل را به محاصره خود در آوردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت مأموران طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شده و 2 نفر از قاچاقچیان را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و 88 تیر جنگی دستگیر  و در پاک سازی محل 750 کیلو و 290گرم  مواد افیونی شامل 461 کیلو و 230 گرم تریاک و 298 کیلو و 60 گرم شیشه و مواد پیش ساز شیشه که به طرزی ماهرانه در کوهستان های محل دپو شده بود را کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما