کشف مواد مخدر صنعتی در سراوان

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۰۲۶۰۴
کشف مواد مخدر صنعتی در سراوان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 376 کیلو مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "سراوان" با اشراف اطلاعاتی خود سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو 405 که قصد جابه جایی محموله مخدر از مناطق مرزی آن شهرستان به مرکز کشور داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از رد زنی و تعقیب و مراقبت های ویژه عصر دیروز خودروی قاچاقچیان را در یکی از محورهای کوهستانی منطقه "آسپیچ " شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که خود را در حلقه محاصره پلیس گرفتار دیدند با رها کردن خودروهای حامل مواد و تیر اندازی به مأموران به سمت ارتفاعات محل فراری شدند.

سردار طاهری تصریح کرد: در این عملیات یک نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها 376 کیلو حشیش به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 32 فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگراعضای فراری این باند بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز