انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه کلت کمری در زاهدان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۳۵۴۹
انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه کلت کمری در زاهدان
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه ای قاچاق سلاح و مهمات و کشف 23 قبضه کلت کمری در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار" احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به منظور ،پیشگیری از وقوع جرائم خشن برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان سلاح و مهمات به طور جد در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس امنیت عمومی استان با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی خود، یک باند حرفه ای قاچاق سلاح و مهمات را که علاوه بر فعالیت در زمینه قاچاق مواد مخدر از طریق مرزهای شرقی، اقدام به ورود سلاح و مهمات جنگی به استان و فروش آنها در سطح کشور می کردند را  شناسایی  و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت صبح امروز مأموران پلیس امنیت عمومی استان در قالب چند تیم عملیاتی پاتوق و محل اختفاء قاچاقچیان را محاصره و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 6 عضو این باند را دستگیر کردند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در این عملیات و طی بازرسی از محل، علاوه بر کشف 83 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش، تعداد 23 قبضه کلت کمری، 50 تیغه خشاب و 538 عدد انواع فشنگ جنگی کشف و 2 دستگاه خودرو و  موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سلاح ومهمات به عنوان پدیده ای زیانبار برای امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را این خصوص با تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما