کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۳:۴۷:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۳۵۵۲
کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در شهرستان های خاش، ایرانشهر و نیکشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:  عصر روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان های"خاش، ایرانشهر و نیکشهر" در عملیاتی همزمان با پایش دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی خود، قاچاقچیان مسلح را که با استفاده از خودرو‌های خود قصد جابه جایی مواد مخدر از مرز‌های جنوب شرق کشور و سپس انتقال آن به سمت مرکز استان را داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران پس از اینکه در یکی از محور‌های شهرستان ایرانشهر به سمت شهرستان نیکشهر وارد کمین تکاوران پلیس استان شدند با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر که پس از مدتی عملیات سنگین، قاچاقچیان با رها کردن خودروی خود به سمت مناطق صعب العبور و ارتفاعات فراری شدند.

سردار طاهری اظهار داشت: در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ توقیف و در بازرسی از آن و پاک سازی منطقه و همچنین تپه‌های محل درگیری، ۸۵۴ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد افیونی شامل ۴۵۹ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک، ۵۹ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه و ۳۳۵ کیلو و ۴۹۰ گرم حشیش کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری قاچاقچیان فراری ادامه دارد، از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۵۲۹ کیلو مواد مخدر در یک عملیات دیگر تکاوران پلیس شهرستان خاش خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: عصر روز گذشته اعضای این باند بزرگ قاچاق که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در محور فرعی "خاش" به منطقه "سرجنگل کورین" بودند، شناسایی شدند

وی تصریح کرد: در این عملیات، هر ۲ قاچاقچی مسلح دستگیر و در بازرسی از خودروی آن‌ها مقدار ۵۲۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۲۳ فشنگ جنگی کشف شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز