دستگیری قاتل متواری با همکاری پلیس اینترپل

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۳۵۷۰
دستگیری قاتل متواری با همکاری پلیس اینترپل
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل متواری پس از 20 سال فرار با همکاری پلیس اینترپل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: درپی اعلام وقوع یک فقره قتل شهروند سراوانی به وسیله سلاح گرم در فروردین ماه  سال 81، پیگیری موضوع از همان لحظه وقوع جنایت به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه، نهایتا ماموران انتظامی به فردی که در این رابطه مرتبا از یکی از کشورهای همجوار به داخل کشور خصوصا به شهرستان سراوان ترددهای مشکوکی داشت، مظنون، و وی را تحت رصد اطلاعاتی خود قرار می دهند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان پس از تلاش های مستمر و بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم فرد مظنون را به اتهام قتل با هماهنگی قضائی و همکاری پلیس اینترپل طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به داخل کشور هدایت می کنند.

وی بیان کرد: متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی بود ولی با تحقیقات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک پلیس، پرده از راز جنایت برداشت وضمن اعتراف به قتل ارتکابی ، انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز