۲۳۰ پرستار به سیستان و بلوچستان اعزام شدند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۴۹۷۷
۲۳۰ پرستار به سیستان و بلوچستان اعزام شدند
معاون پرستاری وزارت بهداشت از اعزام ۲۳۰ پرستار با همکاری فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران و دانشگاههای علوم پزشکی کشور به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به خیز موج پنجم کووید-۱۹ و افزایش مبتلایان به این بیماری در استان سیستان وبلوچستان گفت: با درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، ایرانشهر و زابل با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، تهران، مشهد، اسد آباد، تربت حیدریه، اراک، خراسان شمالی و همکاری مسوولانه و مدبرانه فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران تعداد ۲۳۰ نفر از گروههای پرستاری به صورت داوطلب به سیستان و بلوچستان در دو مرحله اعزام شدند.

وی افزود: ۳۰ پرستار متخصص آی. سی. یو از دانشگاههای علوم پزشکی مذکور جهت ارتقای کیفی خدمات ارائه شده و فعال نمودن تیم تنفسی برای نظارت و مدیریت مراقبت کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان مستقر شدند.

معاون پرستاری با بیان اینکه فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران با اعزام ۲۰۰ پرستار و بهیار به این استان موافقت کرده که از هجدهم تیر در سیستان و بلوچستان مستقر شدند، گفت: با توجه به شدت بیماری و افزایش مبتلایان و بستری‌ها و کمبود نیروی پرستاری، پرستاران داوطلب با هماهنگی معاونت پرستاری برای رفع کمبود نیروی پرستاری به کمک و همراهی همکاران پرستاران خود جهت خدمت رسانی به مردم در این استان شتافتند.

حضرتی استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی را موثرترین و بهترین راه برای کاهش ابتلا و مقابله با کرونا دانست و گفت: کادر بهداشت و درمان و بویژه پرستاران پس از ۱۷ ماه تلاش شبانه روزی از مردم فهیم و صبور ایران خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی تا انجام کامل واکسیانسیون هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز