جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در زاهدان

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۲۰۶۰۲۹
جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در زاهدان
ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شامگاه دوشنبه با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، استاندار، نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان انتظامی در سرسرای خاتم استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر سعید نمکی در نشست مقابله و مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما پیش‌بینی وضعیت وخیم کرونا را از قبل کرده بودیم هم‌اینک توانستیم از پس آن بر آییم و پیک آن را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: ما از قبل با مسئوولان سیستان و بلوچستان مکاتباتی داشتیم، اما برگزاری نماز عید فطر و نیز نشست‌های دورهمی و ضیافت‌هایی که برای انتخابات شورا‌های روستا و شهر برگزار شد وضعیت را بسیار وخیم کرد.

وزیر بهداشت ادامه داد: این وزارتخانه در زمینه تامین کیت‌های تشخیصی و تمامی وسایل بهداشتی برای سیستان و بلوچستان هیچ محدودیتی قائل نیست.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب دولت در زمینه‌های بهداشتی بیان کرد: در یکسال گذشته ۱۴ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه و نیز ۴۲۰ آزمایشگاه تشخیص کرونا راه‌اندازی شده است.


نمکی تصریح کرد: با وجود اینکه تحریم‌های ظالمانه فشار مضاعفی بر دولت وارد می‌کند، اما در یک سال گذشته ۴۷۰ دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ها اضافه کرده‌ایم.

وی اظهارداشت: همچنین ما حقوق پرستاران را ۲ و نیم برابر کرده و ۵۳ هزار نیروی جدید را در بدو استخدام داریم که بزودی وارد فعالیت می‌شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به برخی کلیپ‌های منتشر شده در رابطه با سخنان خود در هفته قبل مربوط به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمام آمار‌های ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی حوزه ایرانشهر تائید شده بود و مستندات آن نیز موجود است.

وی بیان کرد: در این وزارتخانه هیچ جایی برای مدیر غیر صادق وجود ندارد و باید تمام آمار و ارقام بصورت شفاف و روشن برای مردم منتشر شود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز