شرایط بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان هنوز فروکش نکرده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۶۶۲۲
شرایط بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان هنوز فروکش نکرده است
مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرایط بحرانی ویروس کرونا در استان فروکش نکرده و تا مساعد شدن روند ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس اوضاع نگران‌کننده است.

به گزارش خبرگزاش خبرگزاری برنا ، علیرضا شهرکی اظهار داشت: یکی از معضلات در رابطه با شیوع ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان مراجعه دیرهنگام مردم به مراکز درمانی و غربالگری بود که خوشبختانه هم‌اینک مراکز تشخیص با حضور حداکثری مردم مواجه شده و در صورت مشاهده علائم به این مکان‌ها می‌آیند.

وی افزود: با توجه به سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و بسیاری از نواقص و کمبودهای حوزه درمان برای منطقه رفع شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان بیان کرد: نگرانی که در موضوع تامین دارو یا نیازمندی‌هایی مثل کیت‌های تشخیصی در استان با دستور و ابلاغ وزیر بهداشت این دغدغه رفع شد.

وی با بیان اینکه تمامی پروتکل‌های ابلاغ شده در شهرهای قرمز مانند محدودیت تردد، خروج و ورود به این شهرها و محدودیت فعالیت مشاغل وجود دارد اشاره کرد: در شهرهای وضعیت قرمز مشاغل گروه۲، سه و چهار و در شهرها نارنجی مشاغل گروه سه و چهار تعطیل است.

شهرکی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش ارتباطات میان مردم، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان خیلی زود به شرایط ایمنی از جهت همه‌گیری این ویروس خطرناک و سلامتی مردم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه همچنان ممنوعیت تردد درون شهری در ساعات ۲۲ تا سه شب برقرار است تاکید کرد: مردم نیز سعی کرده در سطح شهر جز در موارد ضروری حضور نداشته باشند و تمام پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک و دستکش را رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز