کشف ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مزر‌های سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۰:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۲۱۳۸
کشف ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مزر‌های سیستان و بلوچستان
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد ملاشاهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم مرز‌های ایران اسلامی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی جالق دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌ها هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار ملاشاهی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را در فرصتی مناسب به وسیله ۲ دستگاه خودرو وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزداران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو‌ها و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مرزداران مجاهد هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو، مقدار ۸۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملاشاهی به یک عملیات دیگر در منطقه عمومی زابل نیز اشاره کرد و گفت: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی زابل موفق شدند، در درگیری با اشرار مسلح مقدار ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۷۹ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه و ۲۷ کیلوگرم هروئین را کشف کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز