کودک دلگانی در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان رها شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۸:۰۲:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۵۰۷۶
کودک دلگانی در کمتر از ۴۸ ساعت از چنگال آدم‌ربایان رها شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، کودکی ۹ ساله پس از ۴۸ ساعت اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و عامل اصلی این آدم ربایی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پنجم مرداد در پی ربایش پسر بچه‌ای ۹ ساله در یکی از محلات شهرستان دلگان از توابع منطقه بلوچستان در جنوب سیستان و بلوچستان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این کودک را که در حال بازی جلوی منزلشان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای برای رهایی وی آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم‌ربایان را شناسایی و مشخص شد؛ متهمان به دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را گروگان گرفته‌اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، در کمتر از ۴۸ ساعت محل نگهداری کودک ربوده شده شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند و با آزادسازی وی، عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند. با دستگیری متهم اصلی پرونده دیگر همدستان وی نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

نظر شما