دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۰۷:۴۵:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۴۱۹۰
دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان
فرمانده مرزبانی ناجا از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مواد مخدر به وسیله خودرو به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی میرجاوه در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای طرح مهار و کمین‌های هدفمند، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان موفق شدند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه بیان کرد: مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری دو نفر قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر، مقدار ۶۱۸ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۳۵۲ کیلو ۴۰۰ گرم تریاک و ۲۶۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا در پایان تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر با جدیت از سوی مرزبانی نیروی انتظامی دنبال می‌شود و در این زمینه همکاری و تعامل مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز