آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۵۰۴۴
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سیستان و بلوچستان تا 27 شهریور ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ اسم میری‌علی‌آباد اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با فوت چهار نفر شما درگذشتگان ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۵۱۳ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۲۳۱ بیمار حاد تنفسی و ۶۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند افزود: از مردم عزیز درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ادامه داد: از آنجایی که کشف راه‌های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت‌زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس براساس یافته‌های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می‌شود ضروریست شهروندان‌ تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ کمبودی در داروهای ضد ویروس و تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

میری‌علی‌آباد با بیان اینکه تا کنون ۳۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده  واکسیناسیون از میزان مبتلایان، بستری و فوت شدگان ناشی از کرونا به شدت کاسته و  روند فعلی کاهشی موارد مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان نیز ارتباط مستقیمی با انجام واکسیناسیون داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز