استاندار :

مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت‌بندی طرح و پیگیری شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۰۶:۵۱:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۵۲۳۱
مشکلات سیستان و بلوچستان با اولویت‌بندی طرح و پیگیری شود
استاندار سیستان و‌بلوچستان گفت: مردم، دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف استان دارای مشکلات و مسائل بسیاری هستند که باید برای تسریع در رفع آنها، مشکلات با اولویت‌بندی مطرح و تا رفع آن پیگیری جدی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حسین مدرس خیابانی در نشست رییس کل دادگستری و مدیران شورای قضایی استان  اظهار داشت: برای رفع بهتر و سریع‌تر مسایل و مشکلات مردم، دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف، باید مشکلات با اولویت‌بندی مطرح و پیگیری گردد.

وی با بیان اینکه سازمانهای قضایی و نظارتی تا کنون در ارایه خدمت هرچه بهتر به مردم همکاری قانونمند خوبی با بدنه اجرایی استان داشته اند؛ افزود: مردم با اعتقاد راسخ نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پای انقلابشان ایستاده‌اند، لذا باید با هم‌افزایی و تلاش بیشتر، اجازه ندهیم تا دشمن با سیاه‌نمایی‌ باعث ناامیدی آنان شود.

استاندار با تاکید بر اینکه فضاها و ساختمان‌های معطل مانده و مازاد دستگاه‌ها با ساز و کار قانونی در اختیار سایر ‌سازمانها و بخش‌ها قرارگیرد؛ ادامه داد: برخی از این ساختمان‌ها و سوله‌ها میتواند با ساز و کارهای قانونی به اماکن آموزشی، ورزشی، فرهنگی و یا کاربری مورد نظر سیستم‌های قضایی و نظارتی تبدیل شود.

رییس کل دادگستری استان هم در این جلسه به تشریح خدمات و مسایل دستگاه قضا و سازمانهای زیر مجموعه آن در استان پرداخت.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صبوری، همراهی و پشتیبانی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است که مسئولین باید این فرصت را برای خدمت و رفع مشکلات آنان، قدر بدانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز