تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر همیاری سران طوایف برای پیشبرد اهداف توسعه استان

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۱:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۵۱۲۸
تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر همیاری سران طوایف برای پیشبرد اهداف توسعه استان
در نشست هم اندیشی معتمدین، سران طوایف و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان ، بر همدلی و همیاری برای توسعه استان تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، استاندار سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه ها و عرصه های جامعه نیازمند همکاری و همراهی مردم و اقشار مختلف جامعه است .

مدرس خیابانی گفت: انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم در همه عرصه ها موفق و پیروز بوده و اولویت دولت سیزدهم اتکا به توانمندی و ظرفیتهای اجتماعی مردم و در راس آن سران طوایف و معتمدین است .

وی به ظرفیتهای استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت : جذب سرمایه با حضور سرمایه داران و بخش خصوصی می تواند استان را در مسیر توسعه پایدار و اشتغال قرار دهد .

استاندار سیستان و بلوچستان اولویت دولت سیزدهم در استان را اتمام طرحهای عمرانی نیمه تمام عنوان کرد و از همه معتمدین و سران طوایف خواست تا تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند .

همچنین در این جلسه کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار با اشاره به تنوع فرق و مذاهب اسلامی و طوایف در استان سیستان و بلوچستان گفت : برای اجرای طرحهای مختلف عمرانی ، فرهنگی ، تولیدی و تجاری نیازمند تعامل و همکاری همه اقشار مردم استان هستیم .

در این مراسم همچنین حجت الاسلام حسینی از معتمدین استان گفت: مشکلات بیکاری ، خشکسالی و تاسیسات زیر بنایی در استان وجود دارد که امیدواریم دولت سیزدهم در این بخششها ورود جدی کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز