کشف ۵۱۲ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۴۷۲۸۱
کشف ۵۱۲ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی مقدار ۵۱۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله سنگین موادمخدر، از مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به مرکز کشور را داشتند شناسایی و انهدام این باند مسلح را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر و مهرستان پس از چند شبانه روز تلاش گسترده میدانی و رصد مناطق صعب العبور بین ۲ شهرستان سرانجام عصر روز گذشته اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در مسیر مهرستان - ایرانشهر بودند شناسایی و آنان را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی در یک منطقه کوهستانی اعضای این باند مسلح در حلقه محاصره تکاوران پلیس گرفتار و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این عملیات نفس گیر که یک ساعت ادامه داشت با مجاهدت و جانفشانی تکاوران پلیس، چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان در مجموع ۵۱۲ کیلو و ۱۹۰گرم انواع مواد مخدر شامل ۴۲۱ کیلو و ۵۹۰گرم تریاک،۸۶ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش و چهار کیلوگرم شیشه را به همراه یک قبضه سلاح کلاش، یک قبضه کلت کمری و ۳۸ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز