افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سیستان و بلوچستان/ اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه ورزشی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۸۵۳۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت : ۱۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۷۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  ادهم کرد ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ( 26 مهرماه لغایت 2 آبان )  در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: ۱۲ پروژه ورزشی با ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و یک باشگاه ورزشی خصوصی با ۶ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت هفته تربیت بدنی در استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: زمین چمن روستای جهانتیغ زابل، سرباز و نگور و باشگاه ورزشی در زابل از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته تربیت بدنی است.

کرد بیان کرد : مسابقات ورزشی رشته های مختلف و بازیهای بومی محلی در این هفته در سرتاسر استان برگزار می گردد.

وی اظهار کرد: همایش پیاده روی همایش ورزش های بومی محلی منزلاب تجلیل از مادران ورزشکارانی که در صحنه های آسیایی و جهانی افتخارآفرینی کردند، همایش دوچرخه سواری در دهکده المپیک و همایش پیاده روی در سراسر استان از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی است.

وی اضافه کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با پیشکسوتان ورزش و فرمانده سپاه سلمان به پاس فعالیت های این نهاد مردمی در حوزه فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و علمای شیعه و سنی، تجلیل از خانواده کارکنان ورزش و جوانان و جامعه ورزشی شمال و جنوب استان از دیگر برنامه های این هفته در سیستان و بلوچستان است.

کرد تجلیل از کادر درمان و ورزشکارانی که رسم پهلوانی را پاس داشتند و الگوی خود قرار دادند را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز