۵ باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان منهدم شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۸۸۹۷
۵ باند قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان منهدم شد
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۵ باند قاچاق سوخت و کشف بیش از ۱۴۶ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق در استان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در هفته گذشته در راستای برخورد با قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با جدیت در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، ضمن انهدام 5 باند قاچاق سوخت و تخریب 2 محل دپوی سوخت، در بازرسی از 5 دستگاه تریلی سوخت کش و 6 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، بیش از 146 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: مجموع سوخت‌های کشف شده، شامل 94 هزار و 100 لیتر گازوئیل، 6 هزار و 160 لیتر بنزین، 46 هزار و 240 لیتر سایر فرآورده‌های نفتی است که در شهرستان‌های ایرانشهر، خاش و زاهدان کشف شدند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف 11 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه 12 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با متخلفان یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود و در راستا ماموران انتظامی در گلوگاه ها با قاطعیت و اشرافیت کامل بر ورود و خروج خودروها نظارت کامل دارد.

 

نظر شما