۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در زابل کشف شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۵:۵۷
کد خبر: ۱۲۵۳۰۵۰
۱۳ دستگاه ماینر غیرمجاز در زابل کشف شد
سرپرست امور برق شهرستان زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۱۳ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال غیرمجاز از یک کارگاه در شهرک صنعتی شهر بنجار از توابع این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمد علی ریاحی اظهارداشت: یکی از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به تأمین برق پایدار جمع‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز است.

وی با بیان اینکه استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه بسیاری از سود جویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه‌ای اقدام می‌کنند افزود: به منظور حفظ و پایداری شبکه برق، جلوگیری از بروز خاموشی‌ و افت ولتاژ در شبکه و همچنین جلوگیری از بروز خسارت‌های مالی و جانی ناشی از اتصالات و آتش‌سوزی مردم نسبت به معرفی مراکز رمز ارز غیرمجاز همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست امور برق شهرستان زابل در شمال سیستان و بلوچستان بیان کرد: افرادی که نسبت به معرفی مراکز استخراج غیر مجاز رمز ارز اقدام ‌کنند، پس از بررسی و تأیید صحت گزارش ارائه شده، از سوی شرکت توانیر پاداش دریافت خواهند کرد.

وی گفت: عموم هم استانی‌ها می ‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیر مجاز از برق، برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" یا تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۳۷۱۰۴ و یا سامانه ۱۲۱ ثبت کنند.

 

نظر شما