رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بیان کرد :

سیستان و بلوچستان پیش قدم در برگزاری یادواره شهدای ورزشکار

۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۵۸۰۸۲
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت : اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان اولین یادواره تجلیل از خانواده معظم شهدا را در سال 1400 برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  دکتر میرجلیلی اظهار داشت : برگزاری برنامه های فرهنگی ورزشی، ضمن زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، باعث خواهد شد تا سیرت، عدالت و مردمداری شهدا در جامعه ورزش و جوانان ساری و جاری شود.

وی گفت :  نسل جوان و ورزشکاران که جنگ را لمس نکرده و امام را ندیده اند، اگر با شهدا انس گرفته و در مسیر شهدا قرار بگیرند، به جمله معروف حاج قاسم سلیمانی که برای شهدا باید شهید باشید، خواهند رسید.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور بیان کرد : اولین یادواره شهدای ورزشکار و مربیان استان سیستان و بلوچستان در مهرماه سال 1400 در هفته دفاع مقدس به همت اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان در زاهدان برگزار شد و بیش از 135 شهید ورزشکار که سکو و مدال قهرمانی خود را با حفظ امنیت مردم تعویض کردند، تجلیل بعمل آمد.

دکتر میرجلیلی با اشاره به خانواده‌های شهدای ورزشکار، سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند افزود : مهم‌ترین وظیفه مسئولان، تکریم و تجلیل از خانواده شهدا است، و هر مسئولی که به خانواده شهدا خدمت کند، افتخاری است که نصیب آنان شده است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و مسئول بسیج ورزشکاران استان اظهار داشت : باید از هر فرصتی استفاده کرد تا فرهنگ پهلوانی شهادت و ایثار را در جامعه تبیین کنیم و اداره کل ورزش و جوانان استان در این راه پیش قدم بوده و این رسالت را بخوبی انجام داده است .

ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری مراسم یادواره تجلیل از خانواده‌های معزز و معظم شهدای ورزشکار و مربی استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور،  فرماندهان نظامی و انتظامی استان، روسای ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان، جمعی از مسئولین استانی و ورزشکاران بسیجی در8 مهرماه 1400 شهرستان زاهدان اظهار داشت : شهدا در شرایط سخت با تمام کمبودها در مقابل دشمن ایستادگی و از کیان این کشور دفاع کردند، بر همین اساس باید همواره یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

کرد با بیان اینکه وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان ترویج دهیم، گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های خودشان برای تغییر در فرهنگ جامعه استفاده می‌کنند بنابراین رسالت ما بسیار سنگین است.

وی گفت : شهید با مجاهدت در راه خدا و بذل جان خود برای پاسداری از حکومت اسلامی به لقاء خداوند می‌رسد، بر همین اساس باید همواره یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز