دستگیری سارق مسلح خودرو و منازل در سراوان

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۳۹۵۷
دستگیری سارق مسلح خودرو و منازل در سراوان
با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سراوان سارق مسلح خودرو و منازل به دام پلیس افتاد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ داریوش سرگلزائی فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: در پی وقوع سرقت‌های مسلح منازل و خودروها در سطح شهرستان سراوان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی، بررسی اظهارات مالباختگان و جمع آوری سرنخ‌های موجود شرور و سارقی مسلح که با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت تویوتا به صورت حرفه‌ای در امر سرقت مسلحانه خودرو و منازل شهروندان در سطح شهرستان فعالیت داشت را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی مأموران مخفیگاه سارق در یکی از محلات سراوان شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سرگلزائی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق گفت: در بازرسی از خودروی مذکور، تعداد یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ عدد جلیقه ضدگلوله سرامیکی، شوکر و یک دستگاه بی سیم دستی کشف شد.

وی ابراز داشت: متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار به ۶ فقره سرقت مسلحانه منزل و خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ سرگلزائی افزود: تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز