آزادی گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۳ ساعت

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۵۰۹۲
آزادی گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۳ ساعت
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در شهرستان خاش گروگان ۱۰ ساله در کمتر از ۳ ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش کودک ۱۰ ساله توسط افراد ناشناس در شهرستان خاش بررسی موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان خاش قرارگرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، فرد ربوده شده در یکی از خیابان‌های اطراف شهرستان خاش بوده که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ او را با تهدید سلاح ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده را برای رها سازی فرد ربوده شده آغاز که با انجام اقدامات تخصصی سرنخ‌هایی از هویت متهمان و محل نگهداری گروگان در حاشیه شهر خاش بدست آمد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در نهایت مأموران در یک عملیات ضربتی به محل اعزام و در کمتر از ۳ ساعت فرد ربوده شده را آزاد کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه آدم ربایان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، خاطر نشان کرد: با بررسی صورت گرفته مشخص شد علل و انگیزه متهمان این پرونده برای ربایش این نوجوان اختلافات مالی با پدر وی بوده است که دراین رابطه اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری ارفاد شناسایی شده ادامه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

 

نظر شما