انهدام باند ۵ نفره قاچاق مواد افیونی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۶۵۹۵
انهدام باند ۵ نفره قاچاق مواد افیونی
در عملیات ضربتی تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان ، اعضای باند ۵ نفره قاچاق مواد افیونی با ۳۳۶ کیلو موادمخدر، در شهرستان هیرمند به دام افتادند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود، از فعالیت اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر، که قصد انتقال محموله مواد افیونی از شهرستان‌های "هیرمند" و "زابل" به یکی از استان‌های شمالی کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های هیرمند و زابل با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی چند شبانه روز، به رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند پرداخته و سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی در محور روستایی "چکل" شهرستان هیرمند بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محصاره پلیس دیدند بدون توجه به اخطارهای صادره به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در نهایت با عکس العمل سریع تکاوران پلیس، هر ۲ خودروی قاچاقچیان متوقف و ضمن دستگیری ۵ سوداگر مرگ در بازرسی از خودروهای توقیفی، مقدار ۳۳۶ کیلو و ۴۱۰ گرم مواد افیونی، شامل ۳۲۱ کیلو و ۴۱۰ گرم تریاک و ۱۵ کیلوگرم حشیش، کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با این بلای خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز