روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان رشد چشمگیری داشته است

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۰۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۷۴۵۲
مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در زاهدان گفت:روند رو به رشد روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، در سطح کشور موفق بوده و قابل تقدیر است .

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، کاوه احمدی در حاشیه سفر دو روزه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به استان سیستان و بلوچستان در دیدار با محمد شیخی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : تخصیص اعتبار ویژه به روابط عمومی سیستان و بلوچستان بهمراه تجهیزات رسانه ای در جهت بهبود کیفیت و ارتقای سطح فعلی صورت خواهد گرفت . 

وی گفت : استفاده بهینه از بستر فضای مجازی در کنار تهیه و تولید محتوای مناسب و با کیفیت نوشتاری، صوتی و تصویری با کمترین امکانات، انعکاس و اطلاع رسانی دقیق، بموقع و هوشمندانه تیم روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، بعنوان مولفه های موفقیت و پیشرفت این حوزه در سطح کشور  است.

در پی عملکرد بسیار خوب روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در راستای پوشش، اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و همچنین ایجاد تعامل و همکاری متقابل با اصحاب رسانه، صدا و سیمای و همچنین نشریات سراسری کشور، دکتر کاوه احمدی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان کشور با صدور لوح تقدیری از مدیریت، انسجام کاری و سرعت عمل تیم کاری روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر و قدردانی کردند.

در این پیام آمده است؛ رشد و توسعه روابط عمومی مدیون تلاش گسترده و عمیق کسانی است که دانش و عمر گرانبهای خود را سرمایه برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده‌اند، روابط عمومی ها در عرصه ارتباطات به عنوان بازوی مدیریت، نقش مهمی در برقراری ارتباط با مخاطبین، هدایت و جلب افکار عمومی دارند.

از این رو به رسم سپاس از جنابعالی که در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تلاش بی شائبه داشته‌اید، قدردانی نموده و امیدوارم که در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشید، از خداوند متعال سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون برای شما مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز