انهدام باند سارقان مسلح با دو فقره قتل در سراوان

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۸:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۷۹۰۴
انهدام باند سارقان مسلح با دو فقره قتل در سراوان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند مخوف سرقت مسلحانه در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سرداراحمد طاهری گفت : در بهمن ماه سال 1399 و در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در مناطق مرزی شهرستان سراوان ، و قتل 2 نفر از مالکان موتورسیکلت ها در جریان این سرقت ها، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: پس از چند ماه تحقیق  کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان موفق شدند پاتوق و محل حضور عاملان این سرقت ها را در یکی از مناطق بخش جالق آن شهرستان شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با شناسایی محل پاتوق این باند مخوف تیمی متشکل از مأموران زبده پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان مذکور به محل مورد نظر اعزام و در 2 عملیات ضربتی و جداگانه 3 سارق مسلح عضو این باند را به همراه یک نفر مالخر موتورسیکلت های مسروقه دستگیر کردند.
سردار طاهری در ادامه بیان داشت: سارقان دستگیر شده در اعترافات خود عنوان داشتند که با هدف سرقت وجوه نقد و موتورسیکلت قاچاقچیان سوخت در مسیر ترد آنها در بخش جالق کمین کرده و در فرصتی مناسب سد راه آنها شده و با تهید سلاح گرم موتورسیکلت و اموال همراه آنها را سرقت و در صورت مقاومت، آنهارا به قتل می رساندند.
این مقام ارشد انتظامی، در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهمین دستگیرشده در تحقیقات تخصصی پلیس ضمن اقرار به 2 فقره قتل در جریان سرقت های خود به چندین فقره سرقت مسلحانه دیگر در مناطق مرزی شهرستان اقرار کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز