باند سارقان مسلح و قاتل در چنگال قانون

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۸۸۴۱۰
باند سارقان مسلح و قاتل در چنگال قانون
فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند مخوف سرقت مسلحانه در شهرستان سراوان و اعتراف آنها به ۲ فقره قتل در جریان سرقت‌های مسلحانه خود در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری اظهارداشت: در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ و در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در مناطق مرزی شهرستان سراوان، و قتل ۲نفر از مالکان موتورسیکلت‌ها در جریان این سرقت‌ها، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. وی افزود: پس از چند ماه تحقیق و تلاش شبانه‌روزی، در نهایت کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان موفق شدند پاتوق و محل حضور عاملان این سرقت‌ها را در یکی از مناطق بخش جالق آن شهرستان شناسایی کنند.

به نقل از آرمان‌ملی، فرمانده انتظامی استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: با شناسایی محل پاتوق این باند مخوف تیمی متشکل از ماموران زبده پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان مذکور به محل موردنظر اعزام و طی ۲ عملیات ضربتی و جداگانه تعداد ۳ سارق مسلح عضو این باند را به‌همراه یک نفر مالخر موتورسیکلت‌های مسروقه آنها دستگیر کردند.

سردار طاهری در ادامه بیان داشت: سارقان دستگیرشده در اعترافات خود عنوان داشتند که با هدف سرقت وجوه نقد و موتورسیکلت قاچاقچیان سوخت در مسیر ترد آنها در بخش جالق کمین کرده و در فرصتی مناسب سد راه آنها شده و با تهید سلاح گرم موتورسیکلت و اموال همراه آنها را سرقت و در صورت مقاومت، آنهارا به قتل می‌رساندند. این مقام ارشد انتظامی، در استان سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات تخصصی پلیس ضمن اقرار به ۲ فقره قتل در جریان سرقت‌های خود به چندین فقره سرقت مسلحانه دیگر در مناطق مرزی شهرستان اقرار کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز