زن رکن رکین کانون خانواده است

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۹:۴۱
کد خبر: ۱۲۸۹۲۰۲
زن رکن رکین کانون خانواده است
استاندار سیستان وبلوچستان گفت: رکن رکین کانون خانواده زنان هستند به عبارت دیگر خانواده موفق قطعاً یک مادر و همسر موفق در خود داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی روز شنبه در همایش ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: خداوند فرمودند بهانه خلقت، حضرت فاطمه زهرا (س) است و این مقام و ویژگی را خداوند برای هیچ‌کس  دیگر قائل نشده است.
وی افزود: الگوی زنان سرزمینمان حضرت فاطمه زهرا (س) است و امیدواریم که زندگی آن حضرت برای تمامی بانوان الگو باشد.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تنها یکی از ویژگی‌های زن که چه خاص خود اوست و در هیچ کس دیگر پیدا نمی‌شود مهر و عطوفت مادری است که باعث می‌شود عمر خود را در راه بزرگ کردن فرزندش بگذراند.
وی خاطرنشان کرد: صبر، استقامت، گذشت و تحمل یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد زنان است شما خودتان می بینید در خانواده‌ای که زنان نقش پررنگی داشتند خانواده حفظ شده و در خانواده‌ای که این نقش کمرنگ بوده آن خانواده رو به تزلزل رفته است.
مدرس خیابانی تصریح کرد: اولین ماموریت زن حفظ ارزش و کانون خانواده است که بر اساس آن به حفظ ارزش اصلی خود بپردازد.
وی افزود: ما هر روز باید از زنان تقدیر کنیم زیرا هیچ مردی را سراغ نداریم که بعد از پشت سر گذاشتن مشغله کاری خود به امور فرزندان و خانه بپردازد اما زنان این مهم را انجام می‌دهند.
استاندار سیستان وبلوچستان بیان کرد: در همه ادوار انقلاب اسلامی زنان نقش آفرینی موثری داشته‌اند که در دوران جنگ تحمیلی و در پشتیبانی از جبهه ها و چه در اوضاع کنونی بسیار خوب عمل کردند.

وی ادامه داد: من از ابتدای ورود خود بسیار تلاش کردم تا بین زن و مرد تفکیکی قائل نشوم زیرا در بسیاری از مسائل مدیریتی حضور زنان می تواند بسیار موثر باشد، فرمانداران حتما در رده‌های فرمانداری و بخشداری از حضور بانوان استفاده کنند.
مدرس خیابانی تصریح کرد: اگر در ادارات ما یکی از مسوولان از بین بانوان نباشد نشان می دهد که نمی توانیم به خوبی برای این قشر خدمات ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که سیستان و بلوچستان از نظر جرایمی چون بزهکاری در رده‌های آخر قرار گرفته و لازم است تا یک تصویر واقعی و روحیه آفرین از استان مخابره و منعکس شود.

​انتهای پیام
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز