انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه در کنارک

۱۴۰۱/۰۲/۰۵ - ۰۸:۳۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۲۲۷۴
انهدام باند سارقان مسلح تلفن همراه در کنارک
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان مسلح تلفن همراه با 10 فقره سرقت در شهرستان کنارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، مرتضی جوکار  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شهروندان در محلات حاشیه ای شهرستان "کنارک"، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد 5 جوان موتورسوار در ساعات پایانی شب با سر و صورتی پوشیده اقدام به پرسه زنی در معابر و محلات خلوت و حاشیه ای شهر کرده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه در نتیجه تحقیقات صورت گرفته و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی، سارقان شناسایی و متهمان در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جوکار با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری با 7 تیر جنگی به همراه 5 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه های سارقان اظهار داشت: متهمان که پس از مواجه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی های تکمیلی، به 10 فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان در سطح معابر شهرستان کنارک اقرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هر 5 متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز