راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در زاهدان برگزار می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۳۱۸۰
راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در زاهدان برگزار می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زاهدان گفت: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل هتک حرمت رژیم منحوس صهیونیستی به قبله اول مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان، به منظور برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور حسنعلی ارجمندی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زاهدان ، عباس صفدری، رئیس شورای هماهنگی‌ تبلیغات‌ اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان، شامگاه، ۵ اردیبهشت‌ماه در  سالن اجتماعات شهید حاج‌قاسم‌ سلیمانی فرمانداری شهرستان زاهدان برگزار شد.

حسنعلی ارجمندی افزود: راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل هتک حرمت رژیم منحوس صهیونیستی به قبله اول مسلمانان، قدس شریف و سکوت خفت‌بار حکام مرتجع عربی در قبال اتفاقات اخیر به واسطه سازش با این رژیم جعلی و کودک کش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی بیان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‌های گذشته ملت غیور ایران و مردم ولایتمدار شهرستان زاهدان همزمان با همه ملت‌های آزادیخواه جهان بار دیگر مظلومیت قدس شریف را فریاد خواهند زد و با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نشان خواهند داد که ملت مظلوم فلسطین تنها نخواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی‌ تبلیغات‌ اسلامی استان در پایان بر لزوم برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی گسترده به منظور  حضور منسجم و حداکثری همه مردم و اقشار جامعه در این راهپیمایی با شکوه تأکید کرد.

گفتنی است: راهپیمایی روز قدس امسال در روز جمعه نهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور از میدان آزادی آغاز و تا مصلی قدس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز