راه اندازی ۳۹۳ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۱:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۴۷۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سا گذشته 393 خانه ورزش روستایی در این استان با همکاری استانداری و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر به منظور گسترش فضای ورزشی راه‌اندازی و تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، ادهم کرد زابلی اظهارداشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.

وی بیان کرد: توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به توسعه ورزش روستایی عشایری گفت: سال گذشته  یکهزار و 503 برنامه، جشنواره و همایش روستایی و عشایری در روستاهای استان اجرا شد و همچنین 182 چمن مصنوعی مینی فوتبال هم به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز