۴۳۰ واحد مرغداری جدید در سیستان و بلوچستان احداث می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۱ - ۱۱:۳۵:۰۷
کد خبر: ۱۳۲۷۸۰۳
۴۳۰ واحد مرغداری جدید در سیستان و بلوچستان احداث می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۳۰ واحد مرغداری جدید در استان احداث و زمینه برای اشتغال ۶ هزار نفر فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمد علی نیکبخت اظهار داشت: به دنبال سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مبنی برای افزایش تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان، ظرفیت تولید مرغداری های استان از  ٣٠ درصد به ۴۰درصد افزایش پیدا کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه، درتلاشیم تا به تولید پایدار و با صرفه گوشت مرغ در استان دست پیدا کنیم، گفت:در حال حاضر ۱۳۸واحد مرغداری فعال در استان مشغول به تولید هستند.

نیکبخت افزود: احیای واحدهای تعطیل، توسعه واحدهای تولیدی و ایجاد مرغداریهای جدید که از یکسال قبل کلید خورده در دست پیگیری است.

وی تصریح کرد: با سرمایه گذاری ۲۰۰میلیارد تومانی در این بخش ۴۳۰واحد مرغداری جدید در استان احداث و زمینه برای اشتغال ۶هزار نفر فراهم می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه نرخ اشتغال در صنعت مرغ بالا است، گفت: از آنجاییکه، اقبال عمومی به مصرف گوشت مرغ عاملی برای تشویق سرمایه گذاران در صنعت مرغ است، محدودیتی برای سرمایه گذاری در این بخش وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما