ورزشکاران سیستان و بلوچستان شرایط نابرابری را تجربه می کنند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۰۸:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۳۳۰۲۱۵
ورزشکاران سیستان و بلوچستان شرایط نابرابری را تجربه می کنند
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران سیستان و بلوچستان به دلیل عدم حمایت شرایطی نابرابر نسبت به ورزشکاران کشوری دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمد سرگزی اظهار داشت: دو تیم فوتسال از منطقه سیستان در لیگ دسته دوم کشور بازی می‌کنند اما به دلیل عدم حمایت برای انجام مسابقات خود دچار مشکلات عدیده هستند.

وی گفت: قهرمانان کشتی و کبدی کاران جوان و نوجوان ما برای حداقل‌های امکانات ورزشی و رفاهی خود با سختی مواجه هستند و شرایط نابرابری را با سایر ورزشکاران کشور تجربه می‌کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: سیستان در رشته‌هایی چون فوتسال، کشتی، کبدی و… ظرفیت بالایی دارد که انتظار داریم از این رشته‌ها حمایت شوند زیرا افراد شاغل در این رشته‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند تا ورزش در سیستان جریان داشته باشد.

وی با اشاره به دیدار با وزیر ورزش، تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت وزیر ورزش تصمیمات مؤثری برای ورزش شهرستان‌های سیستان اتخاذ شود.

سرگزی اظهار کرد: لازم است تا هیئت‌های ورزشی در حوزه سیستان حمایت مالی شوند تا از این طریق مشکلات این حوزه کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

نظر شما