سیستان‌وبلوچستان قهرمان بوکس کشور شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۸:۰۷:۲۱
کد خبر: ۱۳۳۲۲۹۱
سیستان‌وبلوچستان قهرمان بوکس کشور شد
سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان با حضور 186 بوکسور از روز پنجشنبه - 29 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان و در "سالن امام علی (ع)" شهر زاهدان آغاز و امروز (دوشنبه – دوم خردادماه) به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان با حضور 186 بوکسور از روز پنجشنبه - 29 اردیبهشت‌ماه به میزبانی سیستان و بلوچستان و در "سالن امام علی (ع)" شهر زاهدان آغاز و امروز (دوشنبه – دوم خردادماه) به پایان رسید.

با پایان پنج روز رقابت بوکسورهای 36 تیم از 31 استان، در نهایت تیم سیستان و بلوچستان با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 29 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، بوکسورهای خوزستان با 3 طلا، 2 برنز و 24 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند و تهرانی‌ها با 2طلا، 3 برنز و 22 امتیاز سوم شدند.

مسلم مقصودی بوکسور وزن71کیلوگرم سیستان و بلوچستان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و تیم خراسان‌رضوی به عنوان تیم اخلاق سی امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور معرفی شد.

تیم‌های مازندران (یک طلا، یک نقره، دو برنز و 17 امتیاز)، توابع تهران (2 نقره، 3 برنز و 15 امتیاز)، زنجان (یک طلا، 2 نقره و 14 امتیاز)، آذربایجان‌شرقی (یک طلا، یک نقره و 10 امتیاز)، کردستان (یک طلا، دو برنز و 10 امتیاز)، خراسان رضوی (یک طلا و 10 امتیاز) و آذربایجان غربی (2 نقره، 2 برنز و 10 امتیاز) به ترتیب در رده چهارم تا دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز