مصرف بیش از حدمجاز برق برخورد قانونی به دنبال دارد

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۲۸۲۵
مصرف بیش از حدمجاز برق برخورد قانونی به دنبال دارد
دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان گفت: ادارات دولتی که از حدمجاز بیشتر برق مصرف برق داشته باشند مطمئنأ با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد، در رابطه با حقوق مردم استان هیچ ملاحظه‌ای قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  جلسه کارگروه تامین سوخت نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان، احمد زاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان، نمایندگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، مدیران مدیریت تولید و نیروگاه‌های استان به همراه نمایندگان استانداری و سایر ارگان‌های مرتبط تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تولید نیروگاه‌ها مسلتزم تامین سوخت به موقع در ایام پیک بار است و در صورت عدم تامین سوخت نیروگاه‌ها شرایط تولید برق بحرانی خواهد شد.

پرنده مطلق افزود: در حال حاضر میزان مصرف در شرایط بحرانی قرار دارد و با توجه به نزدیک شدن به زمان پیک بار لزوم مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی استان بیش از پیش احساس می‌شود و بحث فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و کاهش مصرف برق ادارات دولتی در زمان پیک بار بسیار مهم و ضروری است.

وی ادامه داد: اجرای مصوبه هئیت وزیران در خصوص ملزم بودن ادارات دولتی در تامین برق خود به وسیله مولدهای اضطراری در زمان پیک بار بار لازم الااجرا است.

این مسؤول با اشاره به مشکل حمل سوخت به مناطق جنوبی استان پیشنهاد مشارکت ارگان‌های نظامی جهت حمل سوخت و مشارکت لجستیکی در گذر از پیک بار را مطرح کرد  و همچنین پایش ادارات توسط دستگاه قضا و برخورد با متخلفان را خواستار شد.

دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان نیز در ادامه جلسه بر هماهنگی هر چه بیشتر و بهتر دستگاه‌های اجرایی و تشکیل کارگروه‌های مرتبط تاکید کرد و اطلاع‌رسانی در بحث مدیریت مصرف را بسیار مهم و لازم دانست.

احمد‌زاده افزود: ادارات دولتی که از حد مجاز بیشتر برق مصرف برق داشته باشند مطمئنأ با برخورد قاطع دستگاه قضا مواجه خواهند شد، در رابطه با حقوق مردم شریف استان هیچ ملاحظه‌ای قابل قبول نیست و نخواهد بود.

در این جلسه نمایندگان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان و دستگاه‌های مرتبط به بیان نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم در خصوص همکاری و تعامل هر چه بهتر ارگان‌های اجرایی در گذر از پیک بار سال جاری و تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های سطح استان اتخاذ شد.

همچنین در این جلسه بر تعامل همه دستگاه‌ها در تسهیل موضوع تامین سوخت نیروگاه‌های استان سیستان و بلوچستان تاکید شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز