تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هاتف

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۴:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۱۰۶۶
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان  و مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هاتف
تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی هاتف درراستای اجرای طرح ملی «توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ¬التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، در راستای اجرای طرح ملی توانمندسازی مهارتی دانشجویان وفارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال و تبدیل علم به ثروت تفاهم نامه فی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان سیستان و بلوچستان و مؤسسه آموزش عالی   غیر انتفاعی هاتف منعقد شد.

امروزه، نیروی کار، متنوع، پویا در حال دگردیسی است و برای موفقیت و پایداری شرکت‌های صنعتی ضروری هستند. بر اساس مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از ضرورت شناسایی گذشته برای برداشتن گام‌های استوار در آینده تاکید شده است تا بتوان نیروی انسانی را در مسیر هدفمند جهت‌دهی کرد. مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» یکی دیگر از مفاد بیانیه دوم انقلاب است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است تا عامل عزت و پیشرفت ایران در همه عرصه‌ها به ویژه در حوزه مهارت قرار گیرد. 

این تفاهمنامه با هدف توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی در واحدها و پردیس های دانشگاهی زیرمجموعه در راستای برآوردن نیاز کشور به منابع انسانی کارآمد و دارای تجارب فنی، مهارتی و حرفه ای و فراهم سازی بسترهای اشتغال مولد دانش آموختگان رشته¬های مختلف دانشگاهی واستفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت ها و تکالیف سازمانی منعقد شد.

از تعهدات مشترک این تفاهم نامه می توان به   تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین، جهت پیگیری، نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه.

همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاه های آموزشی مشترک.

همکاری در چاپ مقالات مرتبط با موضوع تفاهم نامه در نشریات و مجلات طرفین.

همکاری در طراحی و اجرای دوره های آموزش مهارتی به صورت مجازی.

تهیه فیلم و سایر منابع آموزشی و کمک آموزشی مورد نیاز طرفین.

اشاره کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز