دستگیری قاتل نوجوان راسکی

۱۴۰۱/۰۴/۰۶ - ۰۷:۰۶:۴۵
کد خبر: ۱۳۴۴۰۲۴
دستگیری قاتل نوجوان راسکی
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان"راسک" عامل قتل مسلحانه نوجوان 16 ساله راسکی پس از 15 ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری اظهار کرد: در اسفند ماه سال 1399 در پی قتل مسلحانه نوجوانی 16 ساله در یکی از محلات شهرستان راسک بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس در صحنه و طی تحقیقات میدانی صورت گرفته، قاتل که نوجوانی 17 ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی و مشخص شد وی طی یک  نزاع ناشی از اختلافات پیش پا افتاده با شلیک اسلحه شکاری دوست خود را به قتل رسانده و به مکانی نامعلوم گریخته است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این متهم فراری ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل سرنخ هایی از تردد مجدد وی به شهرستان راسک بدست آمد و مأموران تلاش خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام پس از پیگیری و تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی راسک، مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای آن شهرستان شناسایی و متهم صبح روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از 15ماه فرار دستگیر شد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مجرمان و هنجارشکنان هیچ گاه نمی توانند از مجازات قانونی فرار کنند و پلیس با این گونه افراد قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما