کشف ۴ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۰۷:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۳۴۴۸۷۹
کشف ۴ هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان
بازرس کل استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته میزان تخلفات مالی کشف شده4 هزار و 549 میلیارد ریال بوده است که هزار و 298 میلیارد ریال به خزانه دولت برگشت داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمدرضا شهریاری نژاد در هفتمین روز از گرامیداشت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظارت بر مجموعه سازمان های اداری کشور در جهت مقابله با فساد به عهده سازمان بازرسی کل کشور گذاشته شده است که از طریق بازرسی های موردی ، فوق العاده و با دستور برخی از مقامات بر سازمان ها و مراجع اداری نظارت و موارد تخلف و نارسایی ها را به مراجع ذی ربط اعلام می کند.

وی افزود: در یک سال گذشته بازرسی کل سیستان و بلوچستان با توجه به وظایف و اختیارات  که بر اساس سرفصل ۱۷۴ قانون اساسی به سازمان بازرسی کل کشور در قالب نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن اجرای صحیح امور بوده محول شده بازرسی‌های برنامه‌ای و موردی انجام داده است.

وی ادامه داد: پرونده های تشکیل شده در سال گذشته در سازمان بازرسی ۹۸ فقره  پرونده بوده که از این تعداد ۷۲ فقره پرونده موردی، ۲۵ فقره پرونده برنامه ای و  یک پرونده فوق‌العاده بوده است.

شهریاری نژاد تصریح کرد: گزارش های ارسالی به مبادی ذیربط توسط سازمان بازرسی در سال گذشته ۱۷۴  مورد بوده که  80 مورد گزارش اصلاحی، 68 مورد گزارش تخلفاتی و 23 مورد گزارش کیفری  و 3 مورد  ابطال مصوبه بوده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز