وزیر بهداشت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام اهمیت ویژه ای برای دولت دارد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۵۹۱۴
وزیر بهداشت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام اهمیت ویژه ای برای دولت دارد
وزیر بهداشت گفت: نگاه دولت به زیر ساخت‌های بهداشت و درمان و سلامت مردم ویژه است، تلاش خواهیم کرد پروژه‌های در حال احداث هر چه زودتر به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، عین الهی امروز در سفر به ایرانشهر گفت: نگاه دولت به زیر ساخت های بهداشت و درمان و سلامت مردم ویژه است.

وزیر بهداشت در بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی ایرانشهر افزود: تلاش خواهیم کرد پروژه‌های در حال احداث هر چه زودتر به اتمام برسد. 

وی از بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی ایرانشهر به عنوانِ یکی از بزرگ‌ترین پروژه های بزرگ جنوب شرق کشور نامبرد و گفت: در حال حاضر این پروژه ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

وزیر بهداشت ادامه داد: بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر بنام مرحوم دکتر امینی فرد نامگذاری شده زیرا وی نقش مهمی در ارتقای بهداشت و درمان منطقه داشته اند. 

عین الهی افزود: تلاش خواهیم کرد فاز اول بیمارستان 540 تختخوابی ایرانشهر که شامل اورژانس و اتاق عمل است را زودتر تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم، با بهره برداری این پروژه شاهد خدمات مطلوب‌تری به مردم منطقه خواهیم بود. 

گفتنی است، وزیر بهداشت از مراکز در حال ساخت سوانح و سوختگی، ساختمان غذا و دارو، دانشکده پزشکی و خوابگاه دانشجویان و پروژه مادر و کودک ایرانشهر بازدید نیز کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز