کشف ۶۱۴ کیلو مواد افیونی در شمال سیستان و بلوچستان

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۲:۲۵:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۷۹۵۰
کشف ۶۱۴ کیلو مواد افیونی در شمال سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف ۶۱۴ کیلو مواد افیونی در شمال استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، سردار احمد طاهری بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند سازمان یافته را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از مناطق شمالی استان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر روزگذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های"زابل"، "هیرمند" و "نیمروز" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مسیر تردد قاچاقچیان در شمال استان، اعضای این باند را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "هیرمند- زابل" بودند، مشاهده و به آن ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام سریع و به موقع مأموران هر ۲ خودروی آن ها متوقف شد.

وی بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری ۴ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها، ۶۱۴ کیلو مواد افیونی شامل ۵۹۷ کیلو تریاک و ۱۷ کیلو حشیش را کشف کردند.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز